petak, 6. veljače 2015.

Valentinovo/ vražica look

Pozdrav svima, koliko vas ima! (vjerojatno troje, jer ne znam tko bi osim moje mamtere, oca i žene došo ovo čitati haha)

Nakon podužeg nagovaranja od srane istih, možda još ponekoga, odlučila se i ja na pisanje "beauty bloga". Iskreno, ne znam koliko će me zanimanje za ovo tipkanje držati, no iskreno se nadam da će potrajati.

Već par dana smišljam koja bi uopće mogla biti tema mog prvog posta. Kako se bliži valentinovo, odlučila sam se napraviti par look-ova za taj dan, te ih objaviti kroz idućih tjedan dana.

Danas sam radila jedan crveno- crni look. Crvena je naravno boja koja simbolizira ovaj praznik, a crnom sam postigla da look bude dramatičniji. Tako da je ovaj look pomalo drastičan i znam da se neće puno ljudi odvažiti na nošenje ovih boja, pogotovo u kombinaciji, ali eto. Meni se svidio, a ja jesam jedna od onih dovoljno ludih da s takvim očima idem u javnost. :P
Za vas kojima ovaj look nije dovoljno suptilan da s njim izađete u subotu van, pričekajte dan više (15.2.) kada su naše maškare, pa look iskoristite za kostim vražece 3:)

Za početak sam si na lice nanjela puder i uredila obrve (aka popunila ih olovkom za obrve i počešljala četkicom) te stavila maskaru. Drugi korak je bilo nanošenje bijelog sijenila na područje kapka, pa sve do obrve, a zatim sam kapak neutralizirala sjenilom u nude boji (tj. boji kože).


E sad kreće konkretan posao! Krećemo s bojama! :)

Na cijeli kapak (bez prelaženja na gornji dio iznad kapka) nanesite sjenilo u crvenoj boji. (Ako želite identičan look ovome, a vi naravno boje možete mjenjati po vašoj želji, bitno je da shvatite postupak :))


E sad. Mislim da sam trebala ovaj korak malo detaljnije pokazati, tj. u više sličica, ali naravno da sam zaboravila, pošto je to meni jedan korak XD
Uglavnom, crnim sjenilom povucite liniju koju biste povukli tušem, te povucte jednu po gornjoj liniji kapka (pregibu kapka). Prostor između također popunite crnim sjenilom, te ga nanesite i na 1/3 površine kapka. Nadam se da ste shvatili. :/ U ovom koraku se ne brinite o tom da li je ovo nanošenje ispalo precizno i uredno jer sada slijedi blendanje (tj. stapanje sjenila).
Druga slika- uzmite drugi, čisti kist. Po mogućnosti da nije tanak, nego da ima pufasti vrh. Tim kistomn pređite preko upravo nanesenog crnog sjenila. Lagano pređite sve rubove kako bi ublažili linije koje ste nacrtali. Sada znate zašto uopće nije bilo bitno da to ljepo izgleda kada se sjenilo tek nanosilo! :)


Pošto nemam neko kvalitetno i odlično pigmentirano crno sjenilo, nakon ovog postupka to sjenilo je poprimilo sivkasti ton, a ja sam htjela najcrnju crnu nijansu. :D
Da bi riješili taj problem, uzmite u ruku crnu olovku za oči. Njome iscrtajte unutarnji rub prethodno nanesenog crnog sjenila. Dovoljno je povući samo nekoliko linija, ne popuniti kompletan prostor pošto će opet uslijediti blendanje. Ako nanesete previše olovke nećete uspijeti postići blendani look jer ćete imati viška olovke za razmazivanje. Znači postupak nanošenja i stapanja je više- manje jednak onome kada ste  nanosili sjenilo (samo što olovku nanesete u manjoj količini od sjenila).


E sad smo napravili većinu posla. Još malo i pri kraju smo. :)
Jedino što nam je još preostalo je bijelo sjenilo (ili po mogućnosti bijelu olovku, koja je izražajnija od sjenila) nanijeti ispod oka. Ako koristite bijelu olovku, nakon nanošenja upotrijebite kistić kako biste ju malo razmazali i ublažili. (Pazite da slučajno ne uzmete onaj kistić s kojim ste razmazivali crnu, jer ćete u protivnome izgledati kao rakun). Na donje trepavice nanesite maskaru, te nanesite još jedan sloj i na gornje trepavice pošto vam se vjerojatno sjenilo pohvatalo po njima.


I to bi bilo to! Nadam se da se bar nekome svidio ovaj look i ovaj tutorial.
Početnik sam u pisanju, a bome i objašnjavanju look-ova pa se nadam da nećete odustati od čitanja nakon prvog posta. 







Pozdrav do slijedećeg puta! :)





Nema komentara:

Objavi komentar

Reci mi svoje mišljenje :)