ponedjeljak, 27. travnja 2015.

5 NAJDRAŽIH RUŽEVA

Bok svima :)
Danas sam vam odlučila pokazati ruževe koje najviše volim. Kada imate više od 5 ruževa, teško se odlučiti za top 5.
Neki ruževi koje imam se međusobno razlikuju samo malim nijansama pa je teško reći koji ti je bolji i draži. U mojoj kolekciji riječ vode roze nijanse, mislim da ih imam 5-6 u jednoj od rozih nijansi.

Ruževi koje ćete vidjeti u postu nemaju nikakav posebni redosljed, to jest, nemam jedan koji mi je najdraži. Sve ovisi o danu i o tome koja mi se boja nosi :)

1. B-pretty Nude

B-pretty je BIPA-ina marka, a njihovi ruževi su jeftini (ne sjećam se točno ali između 15-20kn). U zadnje vrijeme jaaakooo volim nude nijanse i ovaj ruž nosim jako često. Puni naziv ovog ruža je "Nude lipstick nr.1 roseige"



2. Essence "60 Cutie Mac Cute"

Ako nije nude, onda najviše volim svijetlo roze. Ovaj ruž je (mislim) koštao oko 20kn, a kupila sam ga u DM-u. Nažalost, par dana nakon što sam ga kupila sam išla u ZG, a on je bio u torbi. Kako sam torbu spustila na pod, tako sam ju jako "pametno" stavila pokraj grijača i ruž mi se rastopio :( probala sam ga popraviti ali bezuspiješno. Tako sad svaki put muku mučim kad ga hoću staviti, ali ne odustajem od njega.


3. Wet 'n' Wild peach

Ovaj ruž je isto iz DM-a, a cijena mu je oko 20kn. Nažalost, na njemu nema naljepnica sa imenom nijanse. Ali kada bi morala opisati boju, rekla bih pastelna breskva :P ruž totalno ostavlja dojam pastele. Ili to možda samo meni. Ovo mi je najnoviji, pa mi je zato možda i najdraži u ovom trenutku. :)


4. MakeUp Revolution "Dazzle"

Ovaj ruž naručila sam sa Pink Pande za svega 15-ak kuna. Uzela sam ovaj i jedan svijetlo rozi, no ovaj je ipak ušao na ovu listu pošto svijetlo rozih imam i previše.


5. Avon color trend "Raven"

Napokon jedan crveni ruž na ovoj listi. Inače baš i ne volim nositi crvene ruževe (niti ikakve tamne). Prvi razlog je taj što sam imala piercing na usni i ta rupica nije toliko vidljiva inače, ali kada stavim neki tamni ruž očito je da fali nešto pa izgleda kao da ja nisam dobro stavila ruž, a u biti ga niti ne mogu staviti preko te rupice (primjer vidljiv na slici). Drugi razlog zašto baš ne volim tamne ruževe je taj što ih je teže nanijeti, to jest, moraš ih jako precizno nanijeti kako bi to izgledalo lijepo. A da ne pričam ako odeš s njim u izlazak pa ga moraš svaki čas popravljati, koja je to gnjavaža. Zato ovaj ruž hvalim uvijek i svima. Imam ga već dosta dugo, pri kraju je. Još kod niti jednog  ruža nisam vidjela ovakvu postojanost. Stvarno možeš s njime jesti i piti, a on stoji i stoji.


I za kraj, jedna sličica ruževa koje sam probavala radi ovog posta, to jest između kojih sam se petoumila (??) koje da svrstam na ovu listu, pošto sve od njih često nosim. U izbor su ušli sa slike: 1. B-pretty nude, 3. Essence "60 Cutie Mac Cute", 6. Wet 'n' Wild peach, 7. MakeUp Revolution "Dazzle" i 9. iliti zadnji Avon color trend "Raven"


Koje vi boje najviše volite? Koji je vaš omiljeni ruž? :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Reci mi svoje mišljenje :)