ponedjeljak, 6. travnja 2015.

MAKEUP MONDAY- WISH LIST

Kako bi se "natjerala" da redovito objavljujem postove, ovim postom službeno započinjem prvi Makeup Monday.

U ovom postu bih vam htjela pokazati svoju wish listu- sve stvari koje želim (i trebam naravno ;)). Ima tu razne šminke- paleta, ruževa itd., ali i stvari koje nisu šminka, ali su usko povezani, a to su zapravo organizeri ruževa, kistova...

Na početku pisanja sam mislila da toga i nema tako puno, no izgleda da ipak ima toga dosta. Tako da ću u ovome postu pokazati svoju trenutnu Wish Listu kozmetike, a u slijedećem će biti sve ostalo.

POČNIMO :)

1. Prva na popisu će biti jedna paleta, ako ste pratili moj FB profil, mogli ste vidjeti da ju share-am već nekoliko puta i plačem kako ju želim. To je Chocolate Bar Eyeshadow paleta, marke Too Faced. Priznajem da ovu paleticu želim prvenstveno zbog njenog pakira, super mi izgleda ovako u obliku čokolade :) Sjenila unutra i nisu baš moj stil jer su previše neutralna, nisu upadljiva. Cijena je DALEKO iznad mojih mogućnosti- 49$ iliti ~345kn!!

Unutar Too Faced ponude bi mogla naći još puno, puno toga što bih htjela, no sva šminka im je preskupa, i nema šanse da ikada u skoroj budućnosti imam 50$ za paletu ili 15$ za glitter.



2. Paleta korektora- eBay
Nije mi problem naručiti niti isprobati nešto sa eBaya, pa tako niti korektore. Uvjerena sam da će ovi biti sasvim dobri, iako se možda nekima ne sviđa što nemaju neku specijalnu marku. Paleta ima 15 boja, a košta oko 4$ ~ 30kn što je jako povoljno.



3. Još jedan eBay proizvod koji je na mojoj Wish Listi samo radi ambalaže XD
Lip balm u prekrasnom pakiranju lutke. Cijena mu je 0.76$ ~ 7kn


4. Zatim je tu paleta za konturiranje koja ima 3 nijanse, što je sasvim dovoljno. Marka je Beauty UK, a ako se ne varam, košta oko 50kn. Nažalost kod nas u BJ ove marke nema za kupiti, po nju se morate uputiti u Kozmo. Nadam se da ću ju pronaći pred kraj mjeseca kada odem u ZG.



5. Paleta rumenila (10 nijansi). Paleta je na eBayu dostupna za 5.75$ ~ 40kn

6. Tuš za oči marke ELF. Nemam ništa posebno za dodati, osim da jednostavno želim probati nešto od ELF-a, a tuš je pristupačne cijene, dostupan na eBay-u za 4.99$ ~ 35kn


7. eBay paleta sjenila za obrve (4 boje), dostupna za 2.51$ ~ 18kn


8. ELF ruževi, boja hrpa, a novaca baš i nema :Đ
Za početak ću se odlučiti za nijanse Flirtations i Nostalgic. Ruževi su dostupni na eBayu po 5.29$ ~ 40kn.


9. Kao šećer na kraju, želim dvije MUR palete- lijevo Eat Sleep Makeup Repeat, i desno Give Them Nightmares. Svaka od njih košta 68.90kn, a dostupne su na Pink Pandi. 



Mislim da bi to bilo to. Naravno, ima tu još puno toga što si želim, ali nisam još točno precizirala marku, mjesto kupnje i sl. Tako su mi u planu i tekući puder u min. 3 nijanse kako bih napokon mogla početi šminkati i druge ljude, a ne samo sebe; a još jedan want/ must je i glitter za oči, te hrpa tuševa u raznim bojama :D

I da napomenem, čekam plaću od studentskog posla, a onda se bacam u shopping. Mislim da će 90% plaće otići na šminku, što me malo i brine, ali vidjeti ćemo još kada pare sjednu (nadajmo se idući tjedan).

Nadam se da vam je bilo zanimljivo pogledati moju Wish Listu. Da li vam se sviđaju proizvodi koje si želim? Koji vam je najprimamljiviji? Što je na vašoj Wish Listi? :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Reci mi svoje mišljenje :)