subota, 4. travnja 2015.

PROLJETNI ROZO- ZELENI LOOK :)

Ja sam u šoku!
Skužila sam da je prošlo više od mjesec dana od mog zadnjeg posta! Vrijeme leti! :/
Ali ipak, bolje pisati samo kad imaš o čemu i kad imaš inspiracije, nego bez veze izbacivati postove u kojima ne znaš o čemu bi pisao. Kvaliteta ispred kvantitete! :P

Evo za danas imam još jedan tutorial. Ne znam, nekak to najviše volim raditi. Ako vas nešto drugo zanima, slobodno recite. Ja trenutno nemam inspiracije. :/

Prva dva koraka su već opće poznata :) 1. sam stavila maskaru (koju puno ljudi stavlja na kraju, ali ja se NIKAD, ali NIKAD neću na to naviknuti) i sredila obrve. 2. sam na područje kapka i gore do obrve nanijela bijelo sjenilo.


Zatim je na red došlo jedno sjenilo koje je jako čudne boje XD 
U paleti izgleda rozo, a kad ga nanesete presijava se u raznim bojama; marelica, roza, krem... ne znam ni sama. Ali obožavam ju.




Nakon ovoga, na područje iznad kapka (do kosti koju možete napipati pod prstom; iliti na pola puta do obrve) nanesite tamno smeđu boju. Gornji rub zblendajte tako da linije ne budu oštre, nego da prijelazi izgledaju meko i prirodno.


Ipod oka sam nanijela zelenu boju. U unutarnji kut oka sam nanijela svijetliju nijansu, a od tog dijela, pa do vanjskog ruba oka sam nanijela tamniju nijansu zelene.


Ako vam se ovo čini OK i volite prirodniji i blaži make up, možete ovdje završiti, ali ja nekako uvijek volim imati tuš, on još više ističe oči i cijeli look. Tako da sam za kraj gore iscrtala liniju tušem, popravila maskaru nanijvši još jedan sloj gore, i stavila i na donje trepavice maskaru. 


Meni se jako sviđdaju ove boje, baš su neke proljetne. Nadam se da će se sviđati i vama! :)




Ako imate nekih želja u vezi onoga što želite čitati, slobodno recite :D
Bye Bye! :)


Nema komentara:

Objavi komentar

Reci mi svoje mišljenje :)