četvrtak, 9. travnja 2015.

THEME THURSDAY- ADVENTURE TIME Inspired

Uz Makeup Monday koji započinjem, ovim postom službeno započinjem i Theme Thursday, koji vjerojatno neću raditi svaki četvrtak, već samo povremeno, kad ću imati inspiracije.

Što je Theme Thursday? Četvrtak u kojem ću objaviti makeup look inspiriran ili filmom, ili spotom, ili (u ovom slučaju crtićem) i slično.

Za prvi Theme Thursday odabrala sam svoj najdraži crtić Adventure Time. Znam da vas puno ne zna ni šta je to, ili nije gledalo i slično, ali look-ovi nisu drastični pa ih je moguće nositi na dnevnoj bazi (ako volite boje).

Look-ove sam temeljila na 4 glavna lika- Princess Bubblegum, Jake the Dog, Finn the Human, i meni najdraži lik, Ice King.

1. Princes Bubblegum

Kao što vidite, ovaj like je od glave do pete rozi. Zapravo, kada sam radila ovaj look, nisam ga radila po njoj, ali poslje sam zaključila da me podsjeća na PB i tako sam odlučila napisati ovaj post. Opisi će biti dosta kratki pošto ovaj post sadrži 4 look-a, pa da ne ispadne na 5 stranica.

1. na kapak i do obrve nanesite bijelo sjenilo kao podlogu
2. na sredinu kapka i malo iznad (do kosti) nanesite svijetlo rozo sjenilo
3. na vanjski rub oka (1/3) nanesite ljubičasto sjenilo, također i malo iznad kapka. Zblendajte sve boje da prijelazi izgledaju prirodno i ne bude oštrih linija
4. ispod oka sam nanijela svijetlo rozo sjenilo (ista nijansa korištena i na gornjem kapku) te preko njega stavila šljokice


Na usnama sam napravila rozi ombre, koristeći tamniji rozi ruž u kutovima, a svjetliji na ostatku usana. Na dijelu gdje se ruževi spajaju, blendala sam olovkom za usne. :)


2. Jake the Dog


1. Naravno, nanesite bijelo sjenilo kao podogu (sve do obrve)
2. Crno sjenilo nanesite kao na slici. Od vanjskog kuta oka, prema van, kao da vučete liniju tušem i na dio iznad kapka (do kosti).
3. Dobro zblendajte
4. Ponovo povucite liniju kao tušem, ovaj put koristite crnu olovku. Također ju nanesite na liniju uz sami pregib kapka. Ne idite previsoko, kao što ste išli sa sjenilom.
5. Lagano zblendajte, no pazite da ne odete previše izvan okvira i da ne blendate jako pošto boja mora ostati izražajna.
6. Ispod oka nanesite žuto sjenilo u jednoj liniji.
7. Stavite maskaru na gornje i donje trepavice







3. Finn the Human



1. Bijelo sjenilo. Uvijek. :)
2. Nanesite svjetlo plavo sjenilo na 2/3 kapka (od unutarnjeg kuta). Također pređite i područje iznad (do kosti).
3. Tamno plavo sjenilo nanesite na ostatak kapka. Liniju produžite i malo izvan (kao u slučaju stavljanaj tuša) te isto tako iznad kapka, do iste razine do koje ste povukli i svijetlo sjenilo.
4. Na slici se baš dobro ne vidi, ali ispod oka sam nanjela zeleno sjenilo. Povucite tamno zeleno sjenilo na 2/3, ali od vanjskog kuta oka.
5. Ispod oka, kod unutarnjeg kuta nanesite svjetlo zeleno sjenilo.
6. Maskara. Gore i dolje. :)


4. Ice King


1. Ukratko- bijelo sjenilo. Zatim maskara. I to plava. Znam da to nitko od vas nema. XD
2. U unutarnji kut kapka (1/3) sam nanijela bijelo sjenilo. Po mogućnosti da nije matte nego shimmer, to jest svjetlucavo. Mislim da to ipak više podsjeća na snijeg i led. :)
3. Na sredinu kapka sam nanijela svijetlo plavo sjenilo, također sjajno.
4. Na zadnju trećinu oka, na vanjski dio nanesite tamno plavo sjajno sjenilo. Izvucite ga van kao što radite s tušem. Zatim sve prijelaze boja dobro zblendajte da linije ne budu oštre.
5. Na waterline (ne znam hrvatski naziv *sram*) stavite bijelu olovku.
6. Preko tamno plavog sjenila sam stavila i plave šljokice.
7. I na kraju i na donje trepavice stavite (plavu) maskaru.


Lijevo: slikano blicem. Desno: slikano na prirodnom svijetlu.



I to bi bilo to za prvi Theme Thursday :) Nadam se da vam se svidio ovakav oblik posta i da nisam PREVIŠE odužila. No opet, ako vam se sviđa jedan look, možete čitati opis samo za njega. :)

Bilo bi mi baš drago kada bi mi netko ponekad ostavio koji komentar, da vidim da bar netko čita ovaj blog. Već sam dobila u inbox neke pohvale, a zbog tog mi je jaaakooo drago. Hvala vam. :)

Slobodno mi napišite ako želite vidjeti neki određeni look. Ne mora biti na blogu. Može i na FB u komentare, na zid, inbox, šta god. Samo javite da znam da pratite ovo.

Do čitanja. :)

P.S. Kako vam se sviđa novi dizajn i font? Dali je pregledno/ čitljivo? 

Nema komentara:

Objavi komentar

Reci mi svoje mišljenje :)