ponedjeljak, 20. travnja 2015.

Shopping Spree pt. 1

U zadnjih tjedan dana sam kupila neke nove stvari pa sam odlučila s vama podjeliti koje su to. :)
ALI dio shoppinga je bio obavljen putem e-baya pa nažalost te stvari još čekam :(
A također u planu imam obaviti još jedan shopping u četvrtak kada odem u ZG to jest dokopam se Kozma :)

1. NIVEA krema za lice
Sram me je uopće priznati da kao netko ko se šminka doslovno svaki dan, a većinu dana koristim i puder (tekući, u kamenu) jako loše vodim brigu o svojoj koži. Do sada nisam koristila nikakve kreme, a do nedavno sam uvijek bila preljena da uopće navečer skinem šminku. Ali ovo drugo se već promjenilo, a sada napokon imam i svoju prvu kremu pošto mi je koža bila suha u zadnje vrijeme. Mislim da ću napisati recenziju o ovoj kremi, samo čekam da prođe malo vremena, da vidim kakva je zapravo.



2. Druga stvar koju sam kupila je Essence set za obrve. Moram priznati da sam se dvoumila da li uzeti ili ne, ali odlučila sam mu dati priliku.


3. Sjenilo (kremasto i prahasto 2u1), lak za nokte (u neodređenoj boji, ali recimo tamno tirkizna) i Maxfactor maskara.


4. Dvije posudice za držanje kistova i ostalo. Htjela sam ih sama napraviti, ali onda sam vidjela ove dvije i baš mi se uklapaju u sobu pa sam se odlučila za njih. :)


5. Last but not least. Planirala sam s e-baya naručiti stalak za ruževe, ali mi nije bilo isplativo pošto je poštarina bila ista koliko je koštao i sam proizvod. Slučajno sam u Ofertisimi našla ovu "posudu" ili šta. Svidjela mi se zbog dosta pretinaca koje ima. Iako mi poklopac ne treba, i zapravo mi smeta, kupila sam ju svejedno.


I to bi bilo to što se tiče novih stvari. Za sada. Dok ne odem u ZG i dok ne dođe ostatak s e-baya! :D

Nema komentara:

Objavi komentar

Reci mi svoje mišljenje :)